Direktlänk till inlägg 3 april 2018

Gillar du inredning?!

Av jessun bitz - 3 april 2018 11:21


Hittade en ass schysst sida när jag letade efter skön inredning till hemmet jag kände att jag va tvungen att dela med mig av den. Jag satt och letade efter möbler och diverse till att inreda mitt kontor och jag hittade Home by sweden och tycker att priserna och utbudet va suveränt. Nu äntligen kan man handla någon annan stans än just Ikea ( inte för att jag ogillar Ikea tvärt om.) för på Ikea så tycker jag att dom har alltid samma saker o när det är nytt så påminer det om det gammla i sortemänten. vill ha andra saker och den som söker han hittar! 


kolla in själva! 



Home by sweden here


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessun bitz - 4 april 2018 11:10

Hej har hittat en annan spännande grej och det är en bank som är gräns fri. banken är helt online och du kan till och med växla till bitcoin direkt i din bank plus att du kan beställa ett credit card visa koplat tilll din bank! hur bra som helst!  ...

Av jessun bitz - 4 april 2018 10:43

Hej jag har ett bra tips till er som vill komma igång med en egen hemsida eller utveckla din blogg mera med en annan domän tex. Det kan finnas många anledningar till att du vill ha ett bra o billigt webb hotell. Jag ska länka ett mail ifrån det web...

Av jessun bitz - 4 april 2018 07:30

Tjenare igen dag nummer två då!  jag hittade när jag va ute på nättet och surfa runt lite för att kunna hitta alternativa sätt och hittade app coiner.  Du får betalt för att testa appar innan dom når ut på marknaden visst låter det häftigt?  ha...

Av jessun bitz - 3 april 2018 10:45

  Som ni ser så har jag inte så många aktier men det är en bra start. Jag försöker sprida riskerna så att jag kan försöka minimera framtida förluster. Min portfölj tror jag klassas som en högrisk portfölj fast jag känner mig säkert på min sak och s...

Av jessun bitz - 3 april 2018 10:21

Det här blir mitt första inlägg någonsin på en blogg och det känns spännande. jag vill att ni ska få följa med mig på min resa til framgång för att det är dit jag är påväg. Jag bara jag ska skapa min egen lycka. Jag har tänkt att jag ska sätta mig ...

Presentation

En blogg för utceckling!

Jag är intresserad av att lära mig investera i olika verktyg som aktier eller cryptovalutor och olika fonder. Är också intresserad av att lära mig programera satt bloggen blir mitt första projekt. välkommen att följa mi

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2018
>>>

miner

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards